Coca-Cola HBC

Coca cola HBC

Kampania konkursowa Brand Opener "Unbottle your potential"

To już kolejna edycja konkursu Brand Opener. Tym razem przed nami stanęło wyzwanie nie tylko totalnego odświeżenia KV i charakteru całego konkursu, ale także stawienia czoła nowym wyzwaniom konkursowym.

Klient

Coca Cola HBC

Data realizacji

2020

Zakres prac

Projekt key visuala, koncepcja i strategia realizacji konkursu, opracowanie materiałów promocyjnych, kampania digital, prowadzenie profilu na Facebooku, przygotowanie materiałów dla uczelni partnerskich, projekt i implementacja strony internetowej.

Twórcy

Project Manager:

Agnieszka Andrzejczyk

Art Director:

Kacper Krysiak, Kuba Guzik

Copywriter:

Natalia Majchrzak

Grafika:

Marcin Bilicki

Motion Design:

Adam Furmańczak

Coca-Cola HBC

Koncepcja i organizacja kampanii Brand Opener

Coca-Cola HBC Poland & Baltics to światowy lider w produkcji napojów. Firma ciągle poszukuje rozwiązań, które nie tylko pozytywnie wpłyną na jej codzienne działania, ale będą jednocześnie przyjazne dla środowiska. Był to nasz punkt wyjścia w tworzeniu założeń do najnowszej edycji konkursu Brand Opener.

Coca-Cola HBC
Coca-Cola HBC

Znany konkurs, nowa odsłona

„Unbottle your potential” to hasło promujące czwartą edycję międzynarodowego konkursu dla studentów Brand Opener, organizowanego przez Coca-Cola HBC Poland & Baltics.

Zadaniem agencji było odświeżenie wizerunku i podkreślenie atrakcyjności oraz przebojowości konkursu. Działania te wymagały stworzenia ciekawego, odważnego i przyciągającego uwagę key visuala, który będzie jednocześnie pasować do obecnego logo konkursu.

Coca-Cola HBC

Kompleksowa obsługa

Nasze działania obejmowały odświeżenie identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie key visuala, materiałów graficznych i video promujących konkurs, koordynacja wydarzeń online, stworzenie strony konkursowej brandopener.eu oraz obsługa fanpage’a Brand Opener – Coca-Cola HBC Poland & Baltics na Facebooku.Dodatkową atrakcją dla uczestników, oprócz konkursu głównego, były mniejsze wyzwania realizowane na fanpage’u.

Coca-Cola HBC

Wyzwania

Głównym celem kampanii było dotarcie do jak największej liczby potencjalnych uczestników – studentów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Wyzwaniem okazał się okres pandemii, który spowodował, że całość działań musieliśmy przenieść do przestrzeni wirtualnej tak, by nie rezygnować z żadnych zaplanowanych aktywności. W ten sposób zrealizowaliśmy 3 transmisje live dla fanów Brand Opener oraz specjalny webinar z General Managerem Coca-Cola HBC Poland & Baltics.

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie