Bastardo!

Klient: Bastardo

Cel: Stworzenie kampanii PR

Bastardo! to marka z wyjątkowym duchem nicponia, wywodząca się wprost z gorącej i pełnej zabawy Portugalii. W dedykowanej akcji dla marki Bastardo postanowiliśmy odwiedzić miejsce jej narodzin i opowiedzieć jej historię. Nie zrobiliśmy jednak tego sami.

Big idea

Donośne trio

Jako narratorów naszej opowieści wybraliśmy 3 wpływowych blogerów, którzy mieli oddać klimat marki na swój sposób. Tym samym zabraliśmy na 5-dniowy wypad do Lizbony Kominka, Segrittę oraz Fashionelkę. Trójkę niezależnych, odmiennych w stylu działania influencerów. Trójkę przyjaciół, którzy opowiedzieli wspaniałą historię Bastardo!

Zabutelkowane emocje

Nasi goście mieli okazję poznać cały zespół Bastardo!, odwiedzili winnicę, w której powstaje wino, a nawet posmakowali portugalskich specjałów na plaży w towarzystwie założycieli marki. Zwieńczeniem całości były nocne rejsy jachtem po Rio Tejo, które w pełni oddały klimat narodzin Bastardo!

Wyjątkowe zakończenie

Cały wyjazd był jedną wielką przygodą. Historią opowiadaną i relacjonowaną we wszystkich kanałach blogerów, począwszy od bloga, przez Facebooka, aż po Instagram. Dzięki wielu materiałom, ich czytelnicy mogli nawet będąc wiele kilometrów od Lizbony wczuć się w klimat marki i poznać jej wyjątkowy charakter. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, co wprost przełożyło się na wzrost świadomości nowej marki na rynku.

Przeczytaj relacje:

Kominek.es "Bastardo! Beach Party - wino i emocje" Segritta "Narodziny Wina" Fashionelka "Beach day in Portugal"

Efekty

W wyniku przeprowadzonej akcji zaangażowani blogerzy odwiedzili najważniejsze dla marki miejsca w Lizbonie i okolicach. W efekcie powstało aż 15 artykułów na łamach wszystkich blogów, 3 relacje na YouTube i dziesiątki wpisów na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a sama akcja była pierwszą na polskim rynku, która oficjalnie wykorzystała hashtag #bastardotrip. Całość kampanii była szeroko komentowana wśród innych blogerów i komentatorów blogosfery. Założone cele zostały osiągnięte w pełnym wymiarze. Marka została przedstawiona bardzo szerokiej publice, która nie tylko poczuła sympatię do marki, ale też aktywnie poszukiwała jej na sklepowych półkach.

artykułów o #bastardotrip na łamach blogów Kominka, Fashionelki i Segritty

pozytywnych komentarzy zebrały relacje blogerów tylko na samych blogach

wyświetleń zaliczyły wszystkie publikacje blogerów

Obszar działań