Employer branding 360

Grupa Eurocash to polski lider na rynku hurtowej dystrybucji produktów FMCG i jedna z największych firm pod kątem ilości zatrudnienia. Tak duża firma wymaga spójnego i konsekwentnego podejścia do employer brandingu we wszystkich przestrzeniach, aby skutecznie budować spójny wizerunek zaufanego partnerskiego pracodawcy.

Skuteczny dialog

Jednym z kluczowych filarów komunikacji firmy są profile w mediach społecznościowych oraz na portalach profesjonalnych. Niespójna komunikacja i brak konsekwencji wymagały podejście do tematu od nowa, tak by pokazać nowoczesne oblicze firmy i ludzi, którzy są jej największą wartością.

Kariera w Grupie Eurocash to profil Facebooku, za który jesteśmy odpowiedzialni. Jest on stworzony z myślą o zainteresowaniach pracą w Grupie Eurocash. To codzienna dawka nowości i cennych informacji dla wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć swoją karierę w tej firmie.

Promujemy także praktyki letnie i staże, zachęcając młodych absolwentów do aplikowania.

Jednym głosem

W strategii komunikacji, nie mogliśmy zapomnieć o profesjonalistach i użytkownikach z większym doświadczeniem, którzy poszukują informacji o firmie głównie na portalach profesjonalnych.

Zmianie uległa nie tylko warstwa wizualna, ale też sposób komunikacji. Postawiliśmy na budowanie marki eksperckiej. Ponadto ponownie podkreśliliśmy jak ważni dla firmy są jej pracownicy.

Internet to nie wszystko

Skuteczny employer branding to również spójność w komunikacji wewnątrz firmowej. Dlatego zaprojektowaliśmy nowy Key Visual dla który przejawia się obecnie we wszelkiego rodzaju materiałach drukowanych Kariery w Grupie Eurocach, za który jesteśmy odpowiedzialni.

Obszar działań: