Kampania 2.0

Po kampanii rekrutacyjnej 2014 przyszedł czas na odświeżenie pomysłów i podejście do tematu na nowo. Koncepcja "Wybierz Mądrze" wymagała odświeżonego podania, które trafi do młodych, ambitnych ludzi.

Siła przekazu

Rozwijając koncept z roku 2014 postawiliśmy na trzy główne filary, tak by wyróżnić się spośród planktonu reklam studentów w biretach i z indeksami w dłoni.

Potrzebowaliśmy skutecznego obrazu. Kreacji która zwróci na siebie uwagę na nośnikach miejskich. Kto inny jak nie realni absolwenci mógł wzmocnić przekaz kampanii?

Postawiliśmy na tonację zdjęć w stylu poważnych, biznesowych, spójnych z minimalistyczną koncepcją którą uszyliśmy pod Citylight. Pokazaliśmy młodych, pewnych siebie, ludzi sukcesu.

Liczy się kontekst

Znamy siłę kontekstowej promocji. Dlatego cała oprawa wizualna uzupełniona została dedykowanymi pod miejsca i osoby cytatami. Tekstami, które nawiązywały do lokalizacji na teranie Poznania, w której występowały nośniki i odnosiły się do głównego hasła kampanii "Wybierz Mądrze".

Obszar działań: