PL EN
Menu
← Powrót do listy

Nagrodzona kampania
Employer Brandingowa

Zwycięska kampania Employer Branding Excellence Awards 2018

Klient: Lidl Polska

Zakres: koncepcja kreatywna/ kreacja key visuala/ projektowanie materiałów graficznych/ wdrożenie kampanii mediowej

3 w 1

Jak stworzyć kampanię, która z sukcesem trafi do zróżnicowanych grup docelowych? Jako klucz obraliśmy prosty, minimalistyczny przekaz, opierający się na szczerości i możliwości adaptacji komunikatów. Postawiliśmy na integrację kanałów mediowych i pełne zrozumienie treści. Ponieważ najtrudniej przekazać najprostsze rzeczy.

LIDL to #lider

Aby trafić skutecznie do zróżnicowanych grup docelowych, potrzebowaliśmy silnego insightu. Pokazaliśmy, to co jest oczywiste. Dla LIDL mocne benefity dla wszystkich i wysoka płaca to po prostu standard. Oczywiste aspekty dobrej pracy, którą firma chce zaoferować kandydatom.

Section title that is rather a lead of an article than just another short title
Duży Ben

Po prostu.

Wiemy, że LIDL oferuje po prostu dobrą pracę. Taką, która pozwala czuć się bezpiecznie i odpowiada na potrzeby ludzi. Efekt? Skuteczny zasięg i odbiór w tradycyjnych mediach i kanałach online. Oraz nagroda, za najlepszą kampanię offline wg. Employer Branding Excellence Awards 2018.

Duży Ben
Duży Ben