PL EN
Menu
← Powrót do listy

Kampania promocyjna #MINItaxi

Organizacja i wsparcie w zakresie promocji modelu MINI Countryman

Klient: Mini Inchcape Motor

Zakres: sesja zdjęciowa/ kreacja key visuala/ projektowanie materiałów graficznych/social media/event/video

Odkryj więcej

Mini, które kojarzy się wyłącznie z małym miejskim autem? Niekoniecznie! Nowy Countryman zaprzecza stereotypowi! Wspólne pomysły pozwoliły stworzyć #MINItaxi, podczas której prowadziliśmy działania w trzech miastach, by pokazać jaki potencjał skrywa duże Mini!

#MINItaxi w 3 miastach

Z czym kojarzy nam się Mini? Nowoczesność, design, bycie cool. Dlatego we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie podjęliśmy współpracę z 13 restauracjami, które mogliśmy utożsamić z marką poprzez wystrój i klimat. Każdy zainteresowany mógł skorzystać z opcji dojazdu #MINItaxi do wybranego punktu i po prostu czerpać frajdę z jazdy.

Maksymalna organizacja

Od samego początku projektu kluczowa była organizacja i praca pod presją czasu. Projektowanie materiałów na kanały online, ustalanie szczegółów z restauracjami, koordynacja każdego elementu – nawet stylizacji kierowców aut. Efekt? Łącznie wykonaliśmy ponad 100 przejazdów i sprawiliśmy, że każdy mógł osobiście zasmakować świata Mini.