PL EN
Menu
← Powrót do listy

Nagrodzona kampania
rekrutacyjna uczelni

Innowacyjna kampania rekrutacyjna uczelni medycznej.

Zobacz stronę

Klient: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Zakres: Koncepcja / sesja zdjęciowa / kreacja key visuala / kampania digital

UMP
Section title that is rather a lead of an article than just another short title

#ZORGANIZOWANI

W nowej koncepcji promocji UMP postawiliśmy na innowację, przełamując zachowawczy charakter komunikacji uczelni medycznych. W lekkiej, minimalistycznej kreacji nawiązaliśmy do istotnych organów człowieka, które zestawiliśmy z kontekstowymi frazeologizmami, podkreślając atuty uczelni.

Nowe podejście

Na potrzeby kampanii przeprowadziliśmy dedykowaną sesję zdjęciową, opartą o stage design i motyw przewodni wybranych organów w formie drukowanych ikon. Cross-mediowa kampania z nową kreacją objęła wszystkie przestrzenie promocyjne uczelni oraz kampanie targetowane.

UMP