Pełna obsługa mediów społecznościowych dla marek: Browar Fortuna oraz Browar Grodzisk w kanałach Facebook i Instagram.
Browar Fortuna
2022
Stała współpraca kreacyjna obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, kreację key visuala, obsługa mediów społecznościowych FB i IG, moderacja.
Project Manager:
Tomasz Dolczewski
Social Media Manager:
Jagoda Herman-Mrozik
Art Director:
Marcin Bilicki
Copywriter:
Agnieszka Mikołajczak
Grafika:
Aleksandra Duk
Motion Design:
Adam Furmańczak, Krzysztof Magnuszewski
Znane i rozpoznawalne marki i ich odświeżenie w świecie social media - oto nasze główne zadanie. Cel był prosty i wymagający jednocześnie: wypracować spójną koncepcję wizualną komunikacji na wszystkie kanały. Założeniem było sprytne wykorzystanie i rozszerzenie brandingu znanych browarów dla wzmocnienia brand awareness.
Pic or it didn't happen! Poza świeżym spojrzeniem na identyfikację wizualną i egzekucję jej w codziennej komunikacji w social media, została ona wzbogacona o dedykowane i kontekstowe sesje fotograficzne. Założeniem było pokazanie autentycznego spojrzenia na produkt, tego jak powstaje czy jak towarzyszy klientom w codziennym życiu.
Nawet dobra koncepcja wizualna nie obroni się bez dobrego wdrożenia. Skuteczną egzekucję oparliśmy na mnogości formatów socialowych, które nie tylko angażowały, ale w sposób ciekawy i atrakcyjny różnicowały bieżącą komunikację. Kreatywność w kreacji i narzędziach. IG Stories, karuzele, funkcje natywne, kanwy, expandy - długo można wymieniać.
Mówimy w końcu o social media. Nie możemy i nie zapominamy o tym, co je nakręca, czyli ludziach. W ramach współpracy jesteśmy odpowiedzialni za moderację kanałów, w tym komentarzy, wiadomości. Relacje i przywiązanie do marki budujemy nie tylko contentem.