Pierwsza edycja programu stażowego CSS okazała się ogromnym sukcesem. Firma zebrała ponad 550 aplikacji, a aż 15 z 18 stażystów zostało w Carlsberg SSC na dłużej. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć do tego swoją cegiełkę!
Carlsberg Shared Services
2019
Koncepcja kreatywna, naming, kreacja Key Visuala, projektowanie materiałów graficznych, projekt i wdrożenie strony www, jobtest, realizacja kampanii mediowej, materiały social media, video, animacje 2D, niestandardowe druki, reklama offline, projekt stoiska targowego.
Project Manager:
Filip Błajet
Copywriter:
Natalia Majchrzak
Grafika:
Paweł Czamański, Marcin Bilicki
Naszym zadaniem było stworzenie od podstaw całego konceptu programu stażowego – zaczynając od namingu, poprzez Key Visual, aż po przygotowanie konkretnych nośników. W nazwie staraliśmy się wskazać charakter pracy w CSS (Shared Service) i pasję, która przejawia się w Carlsberg na co dzień (aktywności pozapracowe, szkolenia). Tak powstał koncept – Carlsberg Shared Services. Shared Passion - podstawa naszych wszystkich pozostałych działań.
Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty, postanowiliśmy połączyć działania online i offline. Taka synergia pomogła Carlsberg SSC dotrzeć do jak najszerszej grupy docelowej zainteresowanej stażem w branży Shared Services i dodatkowo zwiększyć rozpoznawalność poznańskiego oddziału marki.
Miejscem docelowym całej kampanii była zaprojektowana i wdrożona przez nas strona www carlsbersharedpassion.com. Oprócz podstawowych informacji o firmie i zakresie działania CSS dołączyliśmy także career stories poszczególnych pracowników i zrealizowane przez nas video z pracownikami. Ze strony www można było intuicyjne przejść do konkretnych ogłoszeń stażowych i aplikować na wybrane stanowisko.
Dodatkowym, interaktywnym elementem był jobtest – krótki quiz, którego wynik wskazywał konkretny dział najlepiej pasujący do potencjalnego stażysty.
Ważnym elementem kampanii był stworzony przez nas film. Zrealizowaliśmy go w poznańskim biurze firmy, przeprowadzając krótkie wywiady z pracownikami CSS. Skupiliśmy się na wartościach kluczowych dla marki, jednocześnie pokazując charakter pracy w Carlsberg SSC, nowoczesne biuro oraz atmosferę w firmie.
W ramach promocji programu stażowego Carlsberg Shared Services uczestniczył w targach pracy. Ze swojej strony zadbaliśmy o to, by stoisko targowe było jak najbardziej efektowne i przyciągało uwagę studentów. Wykorzystanie modułowego stoiska sprawiło, że da się je rozstawić na różnej powierzchni i dopasować moduły do potrzeb danych targów, także podczas kolejnych edycji programu stażowego.
Carlsberg Shared Services. Shared Passion był też widoczny na poznańskich przystankach! Wybraliśmy kluczowe dla firmy lokalizacje (np. w pobliżu uniwersytetów) i zaprojektowaliśmy citylighty zgodne z KV oraz pomysłem na kampanię. Intensywny zielony kolor przykuwał uwagę, a wyraźne CTA (Join the most attractive internship in Poznań) zwiększało szanse na konwersję.
Dodatkowym wsparciem kampanii były liczne druki wykorzystywane podczas targów pracy i spotkań ze studentami. Oprócz standardowych plakatów czy roll-upów wykorzystaliśmy także zakładki do książki czy efektownie zaprojektowane zaproszenia na rozmowy o staż.