To już kolejna edycja konkursu Brand Opener. Tym razem przed nami stanęło wyzwanie nie tylko totalnego odświeżenia KV i charakteru całego konkursu, ale także stawienia czoła nowym wyzwaniom konkursowym.
Coca Cola HBC
2020
Projekt key visuala, koncepcja i strategia realizacji konkursu, opracowanie materiałów promocyjnych, kampania digital, prowadzenie profilu na Facebooku, przygotowanie materiałów dla uczelni partnerskich, projekt i implementacja strony internetowej.
Project Manager:
Agnieszka Andrzejczyk
Art Director:
Kacper Krysiak, Kuba Guzik
Copywriter:
Natalia Majchrzak
Grafika:
Marcin Bilicki
Motion Design:
Adam Furmańczak
Coca-Cola HBC Poland & Baltics to światowy lider w produkcji napojów. Firma ciągle poszukuje rozwiązań, które nie tylko pozytywnie wpłyną na jej codzienne działania, ale będą jednocześnie przyjazne dla środowiska. Był to nasz punkt wyjścia w tworzeniu założeń do najnowszej edycji konkursu Brand Opener.
„Unbottle your potential” to hasło promujące czwartą edycję międzynarodowego konkursu dla studentów Brand Opener, organizowanego przez Coca-Cola HBC Poland & Baltics.
Zadaniem agencji było odświeżenie wizerunku i podkreślenie atrakcyjności oraz przebojowości konkursu. Działania te wymagały stworzenia ciekawego, odważnego i przyciągającego uwagę key visuala, który będzie jednocześnie pasować do obecnego logo konkursu.
Nasze działania obejmowały odświeżenie identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie key visuala, materiałów graficznych i video promujących konkurs, koordynacja wydarzeń online, stworzenie strony konkursowej brandopener.eu oraz obsługa fanpage’a Brand Opener – Coca-Cola HBC Poland & Baltics na Facebooku.Dodatkową atrakcją dla uczestników, oprócz konkursu głównego, były mniejsze wyzwania realizowane na fanpage’u.
Głównym celem kampanii było dotarcie do jak największej liczby potencjalnych uczestników – studentów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Wyzwaniem okazał się okres pandemii, który spowodował, że całość działań musieliśmy przenieść do przestrzeni wirtualnej tak, by nie rezygnować z żadnych zaplanowanych aktywności. W ten sposób zrealizowaliśmy 3 transmisje live dla fanów Brand Opener oraz specjalny webinar z General Managerem Coca-Cola HBC Poland & Baltics.