Koncepcja, realizacja i produkcja materiałów sprzedażowych oraz informacyjnych, które mocno nawiązywały do wizerunku marki. Naszym głównym celem było stworzenie atrakcyjnego katalogu sprzedażowego. Wymagało to od nas sporo wyczucia smaku – dosłownie.
Kraft Heinz
2019
Sesja zdjęciowa, kreacja Key Visuala, projektowanie materiałów graficznych, druk materiałów.
Project Manager:
Iza Cienkus
Art Director:
Kacper Krysiak
Copywriter:
Natalia Majchrzak
Grafika:
Kacper Krysiak
Fotograf:
Małgorzata Opala
Bazą do tworzenia produktów było przygotowanie i realizacja sesji zdjęciowej pokazującej dania bazujące na kultowych sosach. We współpracy z uznanym szefem kuchni stworzyliśmy zdjęcia, które były nie tylko prezentacją dania, ale przede wszystkim inspiracją dla klientów.
Z marką Heinz pracowaliśmy również nad materiałami B2B do sieci hurtowych i obsługą reklamową POS. Dzięki kompleksowemu podejściu efekty naszej sesji zdjęciowej mogły zainspirować szersze grono odbiorców.