Do kina czy na film? Razem z Lidl Polska znaleźliśmy trzecią możliwość – na targi pracy połączone z eksperckimi prelekcjami i popołudniowym networkingiem. Sprawdź, jak przekształciliśmy jedno z najstarszych kin w Europie w epicentrum Lidlowych emocji.
LIDL Polska
2023
Prace koncepcyjne i kreacyjne obejmujące naming wydarzenia, wsparcie strategiczne, key visual, projektowanie materiałów graficznych wspierających promocję eventu online i offline, landing page, przedstawienie prelegentów, animacja promocyjna oraz realizacja transmisji live wydarzenia na kanale YouTube.
Project Manager:
Szymon Szczepaniak
Art Director:
Wojciech Cielas
Copywriter:
Maciej Karolczak
Grafika:
Aleksandra Duk, Agata Gołębiewska
Motion Design:
Adam Furmańczak
Sytuacja na rynku pracy jest – lekko mówiąc – konkurencyjna. Dlatego, kiedy Lidl Polska zwrócił się do nas z potrzebą ciekawego i personalnego dotarcia do potencjalnych kandydatów, zaproponowaliśmy wycieczkę do kina. Idea była prosta – wyjdźmy z biura i spotkajmy się twarzą w twarz z ludźmi, którzy do tej pory znali Lidla jedynie z kanałów społecznościowych.
Jedną z głównych atrakcji eventu Nice to Lidl You były prelekcje prowadzone przez ekspertów Lidla. Podczas 12 inspirujących prezentacji, kandydaci mogli poznać prawdziwe oblicze pracy w Centrali Lidla. Odkryć jej sekrety i spojrzeć z bliska na każdy z obszarów biznesowych. Dla bardziej dociekliwych przygotowaliśmy również cztery panele dyskusyjne z prelegentami.
Czym byłby event rekrutacyjny bez cóż, rekrutacji? Na terenie kina przygotowaliśmy dwie salki, w których na uczestników czekali rekruterzy i rekruterki Lidla. Konsultacje dostępne były również dla osób spoza Poznania, w formie online. Po analizie CV kandydatów i dopasowaniu ich do otwartych stanowisk, eksperci Lidla doradzali, jak zdobyć pracę w Centrali.
Czy to, że Centrala Lidla mieści się pod Poznaniem, ograniczyło liczbę uczestników? Ależ skąd! Zadbaliśmy o to, aby w wydarzeniu i w rekrutacji mogły wziąć udział osoby z całej Polski. Ba, postaraliśmy się, aby nie musiały nawet wychodzić z domu. Specjalnie dla nich odpaliliśmy transmisję online, która umożliwiła spotkanie z prelegentami i rekruterami live.
W świecie, w którym na moment przenieśliśmy się niemal wyłącznie do świata online, rekrutacja idealnych kandydatów stała się nie lada wyzwaniem. Tablice ogłoszeniowe nie pozwalają pracodawcom się wyróżnić, a przy prawdopodobnym wzroście treści generowanych przez sztuczną inteligencję, ten problem można wykorzystać na naszą korzyść. Warto wrócić do korzeni i postawić na rekrutację opartą na relacjach i interakcjach.