Maspex to szerokie portfolio znanych marek i duży pracodawca z ogromnym potencjałem. Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji komunikacji pokazującej możliwości, jakie czekają na potencjalnych pracowników, wskazując przede wszystkim na to, że mogą pracować dla wielkich marek, które znają ze sklepowych półek.
Maspex
2019 - 2020
Opracowanie koncepcji kreatywnej do kampanii marki pracodawcy dla komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, projekt Key Visualu oraz kompletu materiałów drukowanych, realizacja sesji zdjęciowej na potrzeby KV oraz stworzenie strategii działań w Social Media.
Project Manager:
Agnieszka Andrzejczyk, Filip Błajet
Art Director:
Marcin BIlicki
Copywriter:
Natalia Majchrzak
Fotograf:
Łukasz Urbańczyk
„Za naszymi produktami stoją ludzie" to hasło kampanii wizerunkowej marki pracodawcy, której jednym z głównych celów było pokazanie, że Grupa Maspex to miejsce, w którym na pracowników czekają różnorodne i ciekawe zadania oraz duże możliwości rozwoju.
Punktem wyjścia naszych działań było portfolio marek należących do Grupy Maspex. Postawiliśmy na stworzenie mocnego połączenia między marką główną a markami produktowymi poprzez zaprezentowanie szerokiego portfolio produktów Maspexu.
Same produkty to jednak nie wszystko, dlatego w kampanii wizerunkowej skupiliśmy się równie mocno na ludziach – aby pokazać różnorodność pracowników Maspexu, niezwykłą atmosferę oraz świetne relacje w firmie. Te ostatnie były szczególnie widoczne podczas planu zdjęciowego.
Stworzone przez nas hasło potraktowaliśmy bardzo dosłownie podczas wykonanej na potrzeby kampanii sesji. Na jej podstawie stworzyliśmy key visual oraz komplet materiałów drukowanych. Dodatkowo przygotowaliśmy dla klienta również strategię działań w social mediach.