Kompleksowe wsparcie kreatywne przy realizacji kampanii promującej trzy etapy Budżetu Obywatelskiego – zgłaszanie projektów, głosowanie na najlepsze z nich i kampania informująca o korzystaniu ze środków BO w Warszawie.
Urząd Miast St. Warszawy
2020
Kreacja Key Visual, sesja foto, makiety 3D, copywriting, projektowanie materiałów graficznych, materiały social media, animacja 2D, reklama offline.
Project Manager:
Filip Błajet
Art Director:
Kacper Krysiak
Grafika:
Paweł Czamański, Michał Dorofiejczyk
Naszym zadaniem było stworzenie kreacji, która przyciągnie wzrok i będzie jednoznacznie kojarzyć się z Budżetem Obywatelskim - ludzie poprzez swoje projekty / głosy mają realny wpływ na Warszawę. Jednocześnie kreacje musiały być uniwersalne, dopasowane do różnych etapów i nadające się do wykorzystania przez kilka lat.
KV było finalnym elementem trzech składowych, które działy się jednocześnie, co było sporym wyzwaniem logistycznym. W tym samym momencie pracowaliśmy nad graficznym ułożeniem elementów na kreacji, przeprowadzeniem sesji foto z modelami i projektowaniem makiet Warszawy. W związku z terminami przetargowymi i harmonogramem - wszystko musiało dziać się sprawnie.
Połączenie makiet, ludzi i chwytliwych haseł to był naszym zdaniem najlepszy pomysł na komunikowanie Budżetu Obywatelskiego w Warszawie. Kreacje z wykorzystaniem rozpoznawalnych elementów architektonicznych Warszawy, mocne call to action i zaangażowani ludzie – to wszystko współgrało nam w tej kampanii.
By osiągnąć cel i jak najszerzej promować Budżet Obywatelski, stworzyliśmy set różnorodnych nośników. Zaczynając od postów i formatów social media, przez reklamy offline (citylighty, metroboardy, autobusy) aż po animowane nośniki (animacje 2d). BO otaczał mieszkańców Warszawy na każdym kroku.
W tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego mieszkańcy miasta zgłosili ponad 2000 projektów! A my już nie możemy się doczekać, by ujrzeć kolejne nasze kreacje podczas wizyt w Warszawie.