Wypracowanie koncepcji i key visuala oraz realizacja kampanii Z definicji VGP. Kampanii, której celem jest zmiana postrzegania marki – często błędnie wiązanej z fabryką. Zdecydowaliśmy się zdefiniować VGP na nowo – pokazać wartości firmy oraz możliwości pracy, jakie daje.
Volkswagen Group Polska
2019 - 2020
Badania, warsztaty strategiczne, naming, kampania promująca wizerunek pracodawcy, kompleksowa obsługa EB, Social Media, event marketing.
Project Manager:
Iza Cienkus
Art Director:
Kacper Krysiak
Copywriter:
Natalia Majchrzak
Forograf:
Kuba Szopka
Zanim przystąpiliśmy do stworzenia i realizacji koncepcji kreatywnej, przeprowadziliśmy badania oraz warsztaty strategiczne wewnątrz Volkswagen Group Polska. W ten sposób dokładnie poznaliśmy nowego klienta i pokazaliśmy mu kierunek, w którym będą szły nasze działania.
Kampania obejmowała produkcję materiałów zewnętrznych – outdoorowych i digitalowych – oraz wewnętrznych (katalogi szkoleń, gadżety, plakaty). Jednym z elementów kampanii był również event z okazji dnia kobiet (VGP Women’s Day) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
W ramach działań digitalowych powstał profil promujący markę pracodawcy na Facebooku. Postawiliśmy na 6 serii tematycznych i atrakcyjne dla kandydatów treści. Dzięki temu już po kilku miesiącach od startu kampanii profil znalazł się w Top 20 rankingu Sotrender w kategorii HR/Rekrutacja, a w marcu 2020 osiągnął pułap 8000 fanów.
Kampania prowadzona w przestrzeni miejskiej oraz online miała jeden cel. Zgromadzić całe zainteresowanie na dedykowanym landing page, który tłumaczył cały teasing kampanii oraz wdrażał w świat marek i wartości VGP.