Pełna obsługa dzialań retail marketingowych jednego z wiodących producentów sprzętów elektronicznych, zarówno offline jak i online.
Xiaomi Polska
2021 - 2023
Stała współpraca kreacyjna obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, kreację key visuala, projektowanie materiałów graficznych, premiery produktowe, landing page’e promocyjne i ofertowe, materiały digital/BTL, meble 3D.
Project Manager:
Filip Błajet, Joanna Przybysz, Małgorzata Geltz
Art Director:
Paweł Czamański
Copywriter:
Agnieszka Mikołajczak, Monika Olkiewicz, Wiesław Juskowiak, Natalia Majchrzak
Grafika:
Paweł Czamański, Agata Gołębiewska, Krzysztof Magnuszewski, Adam Furmańczak
Motion Design:
Krzysztof Magnuszewski, Adam Furmańczak
Wśród naszych działań, obejmujących szerokopojęty retail marketing, znalazły się prace nad premierami produktów m.in: serii Redmi Note 11, serii Xiaomi 12, Smart Band 6 oraz Watch S1. Celem było poinformowanie konsumenta o wprowadzeniu nowego produktu na rynek, przekazanie informacji na temat jego cech i korzyści płynących z zakupu oraz pokazanie atrakcyjnej oferty na każdym etapie sprzedaży.
Świeże spojrzenie w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem pozwoliły nam wydobyć to, co najważniejsze w komunikacji i przełożyć na odpowiednio dobrane narzędzia.
Nasz szeroki zakres działań obejmował zarówno strefę on-line – tworzenie banerów reklamowych, animacji i landing page dla każdej fazy sprzedaży (teaser, presale, open sale), jak i strefę off-line: przygotowywanie materiałów drukowanych, insertów z informacjami o produktach i promocjach, projekty wyróżników, a także tworzenie materiałów bezpośrednio do sklepów Xiaomi – pliki na meble, lightboxy, bramki, inserty, naklejki na szyby witrynowe czy plakaty.
Dodatkowo, stworzyliśmy też materiały on-line i off-line z wizerunkiem Igi Świątek dla fazy open sale.
Przygotowaliśmy koncepcję i wdrożyliśmy kompleksowy landing ecosystemowy, który nie tylko przedstawił szeroką ofertę z zakresu urządzeń domowych, mobility oraz active, ale również zaprezentował ich kompatybilność z aplikacją Xiaomi Home. Nasze prace objęły koncepcję kreatywną, research rynkowy, brainstorming, a także projektowanie materiałów graficznych, prace programistyczne oraz motion design. Komunikację ecosystemu wspieramy także w sklepach w formie dedykowanych wyróżników na urządzenia oraz ulotki informującej o kompatybilności z Xiaomi Home.
Nasze prace przy obsłudze retailowej w Polsce dotyczyły również wsparcia trwającej sprzedaży z kategorii smartfonów i urządzeń domowych oraz poinformowania o aktualnych promocjach i zachęcenia do zapoznania się z nimi. Dokładnie przestudiowany brief i zrozumienie potrzeb Klienta pozwoliły nam na wypracowanie warstwy tekstowej z CTA, dokonanie opracowania graficznego master banerów dla danej promocji oraz przeformatowania banerów digitalowych i druków dla partnerów detalicznych.
W celu wyróżnienia urządzeń Xiaomi na sali sprzedaży partnerów detalicznych, zaprojektowaliśmy podstawy oraz standy wraz z podświetleniem LED. Zamysł opierał się na premium look&feel oraz wzmocnieniu widoczności produktów na półce przy zachowaniu czystej formy standów oraz brandingu.