01
.
01
.
2024

LUCKY Talks #2: Od nowa: marka, brand, komunikacja

Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?

My też!

Dlatego zapraszamy na drugą odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu.

Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.

W pierwszym spotkaniu w roku 2024 weźmiemy na warsztat hasło "Nowy Rok, nowy ja" - ale, oczywiście, pod kątem marketingu i marki. Porozmawiamy o trendach, nowych otwarciach, zmianach, launchach i re-launchach, o zaczynaniu i wyciąganiu wniosków. Z trzech perspektyw, na bazie fascynujących case'ów, z noworoczną energią.

Bezpłatne wejściówki będą dostępne w pierwszym tygodniu stycznia 2024, a ich liczba jest ograniczona!

Prelegenci:

Karolina Zduńczyk - Influencer Marketing Expert w agencji Tigers, która opowie o sukcesie kampanii "Nie daj się zdefiniować" przygotowanej dla Motoroli, a która zgarnęła szereg najważniejszych branżowych nagród w roku 2023 (w tym Golden Arrow w kategorii Product Launch i Effie w kategorii Consumer Goods).

Na co dzień Karolina odpowiada za realizację celów komunikacyjnych klientów zarówno poprzez prowadzenie działań zespołów w obszarze social media, performance i influencer marketing jak i roczne strategie, a także pojedyncze akcje z wykorzystaniem ambasadorów marki i influencerów. Prowadzi także z ramienia Tigers otwarte konsultacje w zakresie influencer marketingu, podczas których objaśnia, w jaki sposób stworzyć efektywną kampanię i jak dobrać odpowiednich ambasadorów dla marki.

Doświadczenie zdobywała poprzez współpracę z influencerami o milionowych zasięgach, działania z ramienia marki, a także w agencji marketingowej. Od 7 lat zajmuje się influencer marketingiem, doświadczając tej dziedziny z każdej perspektywy (influencera, który wykonuje świadczenia dla marki; marki, która dobiera influencerów do promocji jej produktów; agencji, która łączy markę z influencerami). Taka perspektywa pozwala jej dokładnie zrozumieć potrzeby każdej ze stron.

Jest absolwentką zarządzania instytucjami artystycznymi, a także dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Gdańskim.

Marcin Bilicki - Art Director w LUCKYYOU, który - zgodnie z hasłem przewodnim spotkania - opowie o tym, co nowe w obszarze kreacji.

Dba o jasny przekaz, estetykę i spójność. Działa między obrazem, kodem i językiem. Inspiruje się gwarem wielkich europejskich miast i ciszą małych śródziemnomorskich wysp. Projektuje od 15 lat, w tym od 5 w LUCKYYOU. Wcześniej związany był m.in. z Good Taste Production czy agencją adStone, tworzył dla takich marek, jak IKEA, Lidl czy Allegro.

Nazwisko trzeciego prelegenta ogłosimy już niebawem, a już obiecujemy: opowie nam o handlu przyszłości!


Plan spotkania:

18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Marcin Bilicki
18:35 | Karolina Zduńczyk
18:55 | Prelegent #3
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania

Szczegóły dostępne na platformie evenea.pl.

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie