LUCKY Talks #3: Komunikacja w "trudnych" branżach
Czas na LUCKY Talks #3!
Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?
My też!
Dlatego zapraszamy na trzecią odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu. Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu.
O czym porozmawiamy 27 marca?
Ograniczenia prawne, oczekiwania społeczne, tematyka, która po prostu nie jest "sexy" - nie wszystkie marki mogą wprost i w atrakcyjny sposób mówić o swojej codziennej pracy. Czy to jednak uniemożliwia kreatywne podejście? Czy marki alkoholowe, pharma, produkty dla dzieci albo te 18+ skazane są na nudę i ograniczone zasięgi? Czy "trudne" branże w ogóle istnieją, czy poziom trudności wyznaczany jest przez poziom naszej kreatywności?
Chodźcie, podyskutujmy!
Bezpłatne wejściówki będą dostępne w pierwszym tygodniu marca 2024, a pula jest ograniczona!
Szczegóły dostępne na evenea.pl.
Prelegenci:
Maciej Radziemski | Strategy Director & Co-Founder w LUCKYYOU
Doświadczony strateg pracujący nad nagrodzonymi projektami z zakresu brand marketingu, employer brandingu oraz kampanii zintegrowanych, dla topowych marek takich jak Lidl Polska, IKEA, Volkswagen Group Polska, Carlsberg, NIVEA, Grupa Eurocash, Lorenz i inne. W codziennej pracy stawia na dobrą kreację, wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.
Jakub Kwaczyński | Strategy Director w GoldenSubmarine
W marketingu działa ponad 11 lat. Szef strategii agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialny za kompetencje strategiczne i projekty dla marek-liderów swoich kategorii, m.in. NIVEA, NIVEA MEN, LEGO, Żubrówka, ŠKODA, Przysnacki czy Wedel. Współautor pierwszego w Polsce, nagradzanego podcastu o strategii "Mamy na to slajd". Prelegent m.in. na konferencjach Forum IAB, Insummit, Video Wars i juror Effie Awards i Mixx Awards. Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Fan LEGO, planszówek i jamników.
Bartosz Kramer | Marketing Business Partner / NEKK / Grupa NEUCA
Od ponad 7 lat bezpośrednio związany z marketingiem farmaceutycznym i medycznym. Budował strategie i rekomendował rozwiązania marketingowe dla kilkudziesięciu firm z branży healthcare, w tym największych producentów farmaceutyków na świecie. Marketing Business Partner w NEKK w Grupie NEUCA, 2. największej firmie w Polsce w branży ochrony zdrowia. Poza branżą farmaceutyczną prowadzi zajęcia z marketingu strategicznego i sprzedaży transformacyjnej na Collegium DaVinci oraz realizuje się kreatywnie jako co-founder studia produkcyjnego specjalizującego się w technologiach 3D i VR.
Paweł Cichocki | Head of Marketing / Tpay
Head of Marketing w Tpay z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu i wspierania sprzedaży. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii płatnych. Automatyzuje procesy oparte o kanały komunikacji bezpośredniej, głównie z wykorzystaniem kanałów e-mail oraz SMS.
Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Maciej Radziemski / LUCKYYOU i Jakub Kwaczyński / GoldenSubmarine
Debata strategów: Czy "trudne" branże w ogóle istnieją?
18:35 | Bartosz Kramer / NEKK / Grupa NEUCA Czego inne branże mogą się nauczyć od branży farmaceutycznej
18:55 | Paweł Cichocki / Tpay Czy regulacje prawne utrudniają komunikację marketingowa B2B w fintech?
19:15 | Panel dyskusyjny
19:45 | Networking
20:30 | Finał spotkania
Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
karolina.kulig@luckyyou.pl