10
.
10
.
2024

LUCKY Talks 6: Retail marketing

Po sukcesie pierwszego sezonu cyklu LUCKY Talks, spotkaniach zorganizowanych w Poznaniu i Warszawie, ponad 600 zadowolonych słuchaczach i niemal 20 wyjątkowych mówcach - wracamy, by znów inspirować do dyskusji!

Już 7 listopada o 18:00 w SPOT. spotkamy się na inauguracji drugiego sezonu LUCKY Talks, by porozmawiać o zakamarkach retail marketingu: budowaniu celnej strategii, analizowaniu konkurencji i odbiorców, komunikacji, narzędziach i badaniu skuteczności. Wszystko to na podstawie soczystych case studies, nowinek, analizy trendów i danych,

A przede wszystkim - ze znakomitymi prelegentami!

Bezpłatne wejściówki będą dostępne 17 i 24 października 2024 na platformie evenea.pl, a ich pula jest ograniczona.

Poznaj prelegentów

Kuba Kędzia - Właściciel i strateg | Materia
Ekspert w obszarze biznesu, strategii i komunikacji, psycholog. Prowadzi procesy i opracowuje założenia strategiczne dla marketingu, marek, komunikacji. Właściciel agencji strategicznej Materia, współtwórca i ekspert IBRA Instytutu Brandingowego, wykładowca SWPS. Doradzał markom, agencjom i studiom każdej wielkości, w Polsce i na rynkach europejskich - od masowych marek konsumenckich, przez firmy działające w modelu B2B, po spółki państwowe, instytucje czy organizacje pozarządowe. Laureat Effie - najważniejszej nagrody za efektywność marketingową.

Temat: Marketing czyli walka o pomysł, wyniki czy utrzymanie się na powierzchni?

Tak w zasadzie, to o co chodzi w marketingu i komunikacji? O jak najlepszy pomysł? O dopasowanie do sytuacji? O reagowanie na zmiany? Opowiem o tym, dlaczego niektóre marki co sezon zmieniają barwy i narrację, a dlaczego inne trwają niewzruszone latami. Będzie jak przy dobrym szwedzkim stole - trochę nowinek, trochę klasycznych podstaw, czyli każdy znajdzie coś dla siebie.

Karol Tokarski - E-commerce Director | Komputronik

Od ponad 20 lat zawodowo związany z polskim e-commerce - najpierw jako manager zespołu badań i analiz w Allegro, a obecnie dyrektor w Komputronik SA. Zamiłowanie do pozyskiwania wiedzy płynącej z liczba a nie przypuszczeń i teorii stara się łączyć z humanistycznym opisem zjawisk mających miejsce w szeroko pojętym światem digital. Od ponad dwóch dekad obserwuje trendy technologiczne i społeczne, analizuje je i wykorzystuję w prowadzonych projektach.

Temat: Twoi klienci, moi klienci, klienci konkurencji - czyli jak uniknąć błędu, który ograniczy zasięg Twoich działań.

Na podstawie danych liczbowych macierzy współodwiedzin serwisu Komputronik.pl i czterech serwisów konkurencji pokażę, że w 90% kierując działania do "naszych" klientów, kierujemy je także do "klientów konkurencji". Czy istnieje więc coś takiego jak podział rynku, czy istnieje jedna grupa "wspólnych klientów"? W analizie przyjrzę się przykładowi elektroniki, ukazując jednocześnie, że nie jest to wyjątkiem, a podobne wyzwania łączą branżę fashion, beauty czy home decor.

Plan spotkania:

18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Prelekcja #1
18:35 | Prelekcja #2
18:55 | Dwudziestominutowa przerwa i networking
19:20 | Rozbudowany panel dyskusyjny
20:00 | Networking
21:00 | Finał spotkania

Do zobaczenia w SPOT.!

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie