LUCKYYOU dla INEA na TikToku
Marka INEA, jedna z czterech największych sieci kablowych w kraju, wybrała nasz do działań content marketingowych na platformie TikTok!
Koncept komunikacji INEA i narracja profilu oparte są o postać INEAsza – wyrazistego bohatera, który swoim archetypem pokazuje wyznawane przez markę wartości. Kluczem komunikacji na profilu jest autorski content oparty o strategiczne filary: #cybersecurity,#gaming, #oferta. INEAsz prezentuje unikalne historie, których uzupełnieniem są materiały oparte na bieżących trendach TikToka.
Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę profilu: od scenariusza, przez nagrania, po montaż. Za działania contentowe odpowiadają: Monika Olkiewicz (Content Creatorka), Krzysztof Magnuszewski (Motion Designer) i Joanna Radecka (Social Media Team Leaderka).
Współpraca została podjęta na podstawie zapytania ofertowego, a umowa została zawarta na czas nieokreślony.
INEA jest ogólnopolskim dostawcą usług światłowodowych, takich jak Internet, telewizja, telefonia komórkowa i stacjonarna. Dociera do 3,5 miliona gospodarstw domowych.
A gdzie szukać szczegółów?