LUCKYYOU dołącza do IAB Polska!
Dumni i podekscytowani dzielimy się tym ważnym newsem - LUCKYYOU dołącza do IAB Polska!
Przed nami intensywne prace w grupach roboczych, wymiana wiedzy i intensywny rozwój - w końcu mamy obok siebie ponad 230 mocnych partnerów.
Internet to nasze naturalne środowisko - od lat używamy go w budowaniu marek, działaniach employer branding, tworzeniu kreatywnych kampanii i strategii komunikacji. - mówi Krzysztof Świtoński, CEO & Co-Founder.
Już od ponad dekady wspieramy w rozwoju tych wymagających – kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Pracujemy z najlepszymi i dla największych. Decyzja o dołączeniu do IAB nie była więc przypadkowa. Dzięki temu, nie tylko będziemy mogli czerpać wiedzę i inspiracje płynące ze struktur organizacji, ale też dzielić się naszym doświadczeniem, inspirować innych oraz współtworzyć standardy wzmacniające nasze otoczenie internetowe i biznesowe. Cieszymy się, że LUCKYYOU dołącza do IAB i będzie mogło się przyczynić do rozwoju branży marketingowej i internetowej - dodaje Świtoński.
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród około 230 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy. IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie biorąc pod uwagę liczbę członków. W 2012 roku Związek otrzymał nagrodę MIXX Awards Europe dla najlepszego IAB w Europie.
Misją IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.
Szczegóły dostępne są na stronie iab.org.pl.