06
.
06
.
2023

O transkreacji dla Nowego Marketingu

Natalia Majchrzak, Senior Copywriterka w LUCKYYOU, debiutuje na internetowych łamach portalu Nowy Marketing z ekscytującym artykułem dotyczącym... transkreacji.

Jak czytamy w materiale:

Haribo uszczęśliwia zarówno dzieci, jak i dorosłych. Tak mógłby brzmieć slogan jednego z najbardziej znanych producentów słodyczy, jeśli zostałby dosłownie przetłumaczony z języka niemieckiego na polski (w tym przypadku dzięki uprzejmości Google Translate). I byłoby to jak najbardziej poprawne. Ale! Nie od dziś wiadomo, że „poprawne" w marketingu jest najczęściej synonimem „niewystarczającego" – szczególnie w kontekście haseł, które mają zostać dobrze zapamiętane. Jak więc podejść do tworzenia treści kreatywnych, które już istnieją, ale w innym języku? W takiej sytuacji potrzebna jest... transkreacja.

Artykuł dostępny na NowyMarketing.pl!

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie