O transkreacji dla Nowego Marketingu
Natalia Majchrzak, Senior Copywriterka w LUCKYYOU, debiutuje na internetowych łamach portalu Nowy Marketing z ekscytującym artykułem dotyczącym... transkreacji.
Jak czytamy w materiale:
Haribo uszczęśliwia zarówno dzieci, jak i dorosłych. Tak mógłby brzmieć slogan jednego z najbardziej znanych producentów słodyczy, jeśli zostałby dosłownie przetłumaczony z języka niemieckiego na polski (w tym przypadku dzięki uprzejmości Google Translate). I byłoby to jak najbardziej poprawne. Ale! Nie od dziś wiadomo, że „poprawne" w marketingu jest najczęściej synonimem „niewystarczającego" – szczególnie w kontekście haseł, które mają zostać dobrze zapamiętane. Jak więc podejść do tworzenia treści kreatywnych, które już istnieją, ale w innym języku? W takiej sytuacji potrzebna jest... transkreacja.
Artykuł dostępny na NowyMarketing.pl!