Pierwsza edycja LUCKY Talks w Warszawie już 13.06!
Sukces poznańskiej odsłony cyklu LUCKY Talks nie pozostawił wątpliwości – trzeba spotkać się również w Warszawie!
Agencja LUCKYYOU zaprasza na pierwszą stołeczną odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla branży marketingowej, kreatywnej i biznesu.
O czym porozmawiamy już 13.06 w gościnnych przestrzeniach BEC Poland z widokiem na Pałac Kultury i Nauki?
Employer Branding, czyli marka pracodawcy, odgrywa kluczową rolę w strategii komunikacyjnej każdej organizacji. Jak można budować ją w sposób oryginalny, kreatywny, ale jednocześnie wiarygodny? Jakie dobre praktyki warto wziąć pod uwagę? Na jakich, mniej lub bardziej standardowych, narzędziach i taktykach warto się oprzeć?
O tym, jak zbudować mocną markę pracodawcy opowiedzą doświadczeni praktycy z licznymi sukcesami na koncie.
∞
Prelegenci:
Maciej Radziemski | Strategy Director & Co-Founder w LUCKYYOU
∞ Doświadczony strateg pracujący nad nagrodzonymi projektami z zakresu brand marketingu, employer brandingu oraz kampanii zintegrowanych, dla topowych marek takich jak Lidl Polska, IKEA, Volkswagen Group Polska, Carlsberg, NIVEA, Grupa Eurocash, Lorenz i inne. W codziennej pracy stawia na dobrą kreację, wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.
Martyna Prus | Employer Branding Project Manager w CD PROJEKT RED
∞ Martyna dołączyła do świata employer brandingu w 2011 roku i obecnie jest Menadżerką Projektów w CD PROJEKT RED.
Swoje doświadczenie zdobywała w różnorodnych branżach specjalizując się w projektach związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy, kultury firmowej, zaangażowaniem pracowników oraz komunikacji wewnętrznej. W 2021 roku ukończyła międzynarodowy certyfikat "Employer Brand Leadership" wydany przez Employer Branding College.
Prywatnie jest mamą Stasia i Oli, lubi spędzać aktywnie czas wolny ze swoją rodziną i przyjaciółmi.
Michał Szewczyk | Brand & Experience Communications Manager w BEC Poland
∞ Kieruje zespołem Brand & Experience Communications w BEC Financial Technologies, firmie tworzącej i utrzymującej rozwiązania IT dla duńskiego sektora finansowego. Praktykuje strategiczne podejście do budowania marki pracodawcy, realizując potrzeby biznesowe firmy. Wraz z zespołem zajmuje się zachowaniem spójności komunikacji na globalnym poziomie oraz jej dostosowaniem do lokalnych odbiorców. Promuje wykorzystywanie narzędzi marketingowych w procesach HR. Po pracy poświęca czas na wyprawy motocyklowe i fotografię dronową.
∞
Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Prelekcja #1
18:35 | Prelekcja #2
18:55 | Dwudziestominutowa przerwa i networking
19:20 | Prelekcja #3
19:40 | Panel dyskusyjny
20:10 | Networking / afterparty
∞
Wejściówki są już dostępne - można je pobrać na evently.pl!