Pobierz ebooka "Marketing 365, czyli podsumowanie roku 2023"!
Jesteście gotowi na najbardziej "mięsisty" ebook roku? Prezentujemy "Marketing 365, czyli podsumowanie roku 2023"!
10 kategorii tematycznych. Teksty ekspertów LUCKYYOU z komentarzami Partnerów, Klientów i przedstawicieli branży. Ponad 60 stron marketingowych analiz, podsumowań i opinii. Krótko mówiąc: nasz najbardziej mięsisty ebook roku ujrzał właśnie światło dzienne!
To kompleksowy przegląd tego, co działo się w 2023 roku. Wszystko to w atrakcyjnej formie, opatrzone wypowiedziami ekspertów z różnych dziedzin branży marketingowej, takich jak social media, content marketing, PR, employer branding, influencer marketing, performance marketing, strategia, kreacja czy AI.
Tylko spójrzcie na to zacne grono i pobierzcie ebooka już dziś!
✅ Strategia - Krzysztof Świtoński z komentarzem Anny Rzeźnik z CPC Brand Consultants
✅ Employer Branding - Agnieszka Andrzejczyk i Tomasz Dolczewski z komentarzem Agnieszki Siwek z Coca-Cola HBC
✅ Copywriting i content - Natalia Majchrzak z komentarzem Jadwigi Dabińskiej-Filipiak z Empressia
✅ Social media - Jagoda Herman-Mrozik z komentarzem Szymona Głogowskiego z Collegium Da Vinci
✅ Influencer marketing - Asia Majdak z komentarzem Idy Kaszni z Lifetube
✅ PR i komunikacja - Karolina Kulig z komentarzem Magdaleny Owsianej z Wunderman Thompson Commerce & Technology
✅ Projektowanie graficzne - Marcin Bilicki z komentarzem Kuby Guzika z hehe.studio
✅ Projektowanie graficzne - Aleksandra Duk z komentarzem Michała Krajewskiego z Ramp
✅ Performance i analityka - Magdalena Wawrzyniak z komentarzem Joachima Gawła z Get Noticed Agency
✅ AI - Joanna Przybysz, Wojciech Cielas, Maciej Karolczak z komentarzem Dominiki Bucholc
Materiał czeka online - za darmo!