02
.
04
.
2020

Skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak źle?

Co z tą komunikacją? Jak ogarniać tę na linii klient-agencja? Jak zadbać o każdą ze stron? I w końcu: jak mówić, żeby być zrozumianym? Na te i kilka innych pytań odpowiedziała Izabela Cienkus – Head ofClient Service – w najnowszej publikacji na nowymarketing.pl nowymarketing.pl

Wpadnij poczytać: https://nowymarketing.pl/a/25787,skoro-jest-tak-dobrze-dlaczego-jest-tak-zle

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie