05
.
10
.
2023

Sprinty graficzne: wrzesień 2023

Co kreatywnego można zrobić w cztery godziny? Nasi graficy udowadniają, że sky’s the limit!

Każdy poniedziałkowy poranek w LUCKYYOU to sprint graficzny – godzina maksymalnego skupienia, strzał dzikiej kreatywności po kubku pierwszej kawy, okazja do rozgrzania zwojów przed wyzwaniami tygodnia. Każdy z naszych specjalistów wybiera motyw przewodni danego i zadanie na dany miesiąc, by poświęcić właśnie godzinę na projektowanie w każdy kolejny poniedziałek.

Czas przedstawić wrześniowe projekty.

Kacper Krysiak – naming+branding branża fashion/sportswear

arc to sportowa marka odzieżowa, która szuka inspiracji w arktycznej surowości i eksperymentuje z dużym kontrastem używając do tego światła i cienia. Naming odnosi się jednocześnie do samej Arktyki, jak i do dynamicznego kształtu łuku (z ang. arc).
Założenia kreacyjne: surowość, ostre kształty, proste formy. Kolekcje projektowane wyłącznie w kolorze arktycznej bieli.

Agata Gołębiewska – branding + SM – branża food
lemon&lime to marka napojów skupiona na radości z życia i naturalności składników, ale bez napinki. Soczyste kolory, patterny i zabawa słowem pozycjonują markę, jako beztroską, bezpośrednią i wyrazistą.
Założenia: mocne kolory, wyraziste patterny, krótkie, zabawne copy.

Paweł Czamański – PickToyTM – Projekt logo + projekt aplikacji mobilnej

PickToiTM to aplikacja dla ludzi w potrzebie – potrzebie zupełnie naturalnej i codziennej. Wyobraź sobie sytuację, że jesteś w nowym mieście i musisz "załatwić pewną sprawę"... ;) Dzięki PickToiTM szybko znajdziesz punkty w Twojej okolicy, filtrując miejsca po odległości, ocenach użytkowników czy wysokości opłat, a aplikacja pokieruje Cię najszybszą dostępną trasą. Projekt logo został oparty o symbol znacznika mapy oraz kropli wody, tworząc unikatowy sygnet w kształcie serca <3. Kolorystyka nawiązuje do koloru wody.

Krzysztof Magnuszewski  – projekt serii plakatów

Dwie prace które stanowić mają zalążek serii plakatów. Założeniem serii jest przedstawianie słów/koncepcji w postaci abstrakcyjnej architektonicznej formy. Kontekstem dla brył są wyłącznie sylwetki ludzi, z którymi bryły wchodzą w interakcję jedynie poprzez rzucany cień.

Svitlana Ostapiuk – Embracing Our Differences 2024

Ta praca jest dedykowana konkursowi „Embracing Our Differences 2024”. Tym rysunkiem chciałam pokazać, że możemy się różnić. Różnimy się poglądami, religią, kolorem skóry czy narodowością. Ale wszyscy stanowimy jedną całość, która jest ze sobą połączona i która mieszka na wspólnej planecie. Tak, jesteśmy inni, ale globalnie jesteśmy tacy sami i musimy o tym pamiętać i akceptować różnice innych ludzi jako własne.

Marcin Bilicki – plakat / ilustracja
Każdy może zostać Dyrektorem Artystycznym własnego życia. Każdy.

Aleksandra Duk  – identyfikacja i komunikacja SM klubu jogi

Aurora, czyli zorza polarna. Zorza to zjawisko świetlne charakteryzujące się silnym polem magnetycznym. To emisja wielobarwnych pasm, łuków promieni i innych kształtów. Do wytworzenia zorzy potrzebna jest odpowiednia energia, tak samo jak do praktykowania jogi - to połączenie i opanowanie ciała i umysłu, budowanie harmonii i odpowiedniej energii duchowej.

Tacy zdolni <3

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie