Sukces w konkursie Golden Arrow
Mamy to! Nasza kampania Nice To Lidl You zgarnia wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow!
Do kina czy na film? Razem z Lidl Polska znaleźliśmy trzecią możliwość – na targi pracy połączone z eksperckimi prelekcjami i popołudniowym networkingiem. W dodatku jedno z najstarszych kin w Europie przekształciliśmy w epicentrum Lidlowych emocji.
Kampania wyróżniona została w kategorii Experimental marketing.

Jak o konkursie piszą organizatorzy:
Co roku jury konkursowe bierze pod lupę narzędzia, innowacyjność i efekty największych zrealizowanych kampanii. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia i inspirację dla całej branży.

Dziękujemy za wyróżnienie i gratulujemy innym nagrodzonym!
Chcesz wiedzieć więcej o projekcie? Przeczytaj nasze case study!