Zmieniamy się na 10. urodziny
Jakie jest LUCKYYOU? Jak powinniśmy o sobie mówić? I o czym chcemy mówić? Te trzy pytania zadaliśmy sobie, zanim zaczęliśmy pracować nad odświeżoną komunikacją (językową i wizualną) firmy – opowiada Krzysztof Świtoński, CEO i Co-founder LUCKYYOU.
Urodzinowy rebranding rozpoczęliśmy od przeprowadzenia wewnętrznych badań i warsztatów. Ich wyniki stały się bazą prac nad nowym, odświeżonym wizerunkiem naszej marki – takim, który pokazuje, jacy naprawdę jesteśmy.
Wnioski z badań zostały opisane w naszym manifeście – LUCKYYOU to dwie równoległe drogi, którymi podążamy przy każdym projekcie: LUCKY strategy&services i LUCKY creativity&approach.
Zabawialiśmy się też hasłem przewodnim. Do znanego już "Marketing done right" dodaliśmy frazę "Creativity gone wild". Bo tacy jesteśmy - totalnie skuteczni i kreatywnie szaleni ;-)
Dalszy etap zakładał dopracowanie prostego, nieco zaczepnego języka komunikacji i ton of voice firmy.
W obszarze identyfikacji wizualnej postawiono na ewolucję, a nie rewolucję, czyli pozostawienie charakterystycznego kształtu siódemek w nowej typografii i lżejszej, bardziej nowoczesnej formie oraz zupełnie nowy font.
Do nowego brandingu wprowadziliśmy ikony, które reprezentują główne wartości i obszary LUCKYYOU. To wszystko wybrzmiewa w naszych materiałach w trzech głównych kolorach: stonowanym graficie, neutralnej szarości i energetycznej limonce.
Wszystkie te elementy znalazły swój wyraz na nowej stronieluckyyou.pl.
Autorką odświeżonej identyfikacji wizualnej jest Sara Wojciechowska, Junior Art Director. Za materiały tekstowe odpowiedzialny jest zespół copywriterski: Natalia Majchrzak i Maciej Karolczak.
Autorem projektu i wdrożenia strony internetowej jest Paweł Czamański, Senior Graphic Designer.
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasze case study!