29
.
06
.
2023

Zmieniamy się na 10. urodziny

Jakie jest LUCKYYOU? Jak powinniśmy o sobie mówić? I o czym chcemy mówić? Te trzy pytania zadaliśmy sobie, zanim zaczęliśmy pracować nad odświeżoną komunikacją (językową i wizualną) firmy – opowiada Krzysztof Świtoński, CEO i Co-founder LUCKYYOU.

Urodzinowy rebranding rozpoczęliśmy od przeprowadzenia wewnętrznych badań i warsztatów. Ich wyniki stały się bazą prac nad nowym, odświeżonym wizerunkiem naszej marki – takim, który pokazuje, jacy naprawdę jesteśmy.


Wnioski z badań zostały opisane w naszym manifeście – LUCKYYOU to dwie równoległe drogi, którymi podążamy przy każdym projekcie: LUCKY strategy&services i LUCKY creativity&approach.

Zabawialiśmy się też hasłem przewodnim. Do znanego już "Marketing done right" dodaliśmy frazę "Creativity gone wild". Bo tacy jesteśmy - totalnie skuteczni i kreatywnie szaleni ;-)

Dalszy etap zakładał dopracowanie prostego, nieco zaczepnego języka komunikacji i ton of voice firmy. 

W obszarze identyfikacji wizualnej postawiono na ewolucję, a nie rewolucję, czyli pozostawienie charakterystycznego kształtu siódemek w nowej typografii i lżejszej, bardziej nowoczesnej formie oraz zupełnie nowy font.  

Do nowego brandingu wprowadziliśmy ikony, które reprezentują główne wartości i obszary LUCKYYOU. To wszystko wybrzmiewa w naszych materiałach w trzech głównych kolorach: stonowanym graficie, neutralnej szarości i energetycznej limonce.

Wszystkie te elementy znalazły swój wyraz na nowej stronieluckyyou.pl. 

Autorką odświeżonej identyfikacji wizualnej jest Sara Wojciechowska, Junior Art Director. Za materiały tekstowe odpowiedzialny jest zespół copywriterski: Natalia Majchrzak i Maciej Karolczak.

Autorem projektu i wdrożenia strony internetowej jest Paweł Czamański, Senior Graphic Designer.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasze case study!

No items found.

Brzmi ciekawie?

Chętnie rozwiniemy temat dla Ciebie i Twojej firmy. Daj znać i sprawdźmy, co możemy zrobić razem.

Dzięki! Twoje zapytanie zostało przesłane. Odezwiemy się tak szybko jak to możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Karolina Kulig
Karolina Kulig
Marketing Manager

Przeczytaj również

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie