BackUp Bags - Kampania Przybij łapę

BackUP Bags

Koncepcja i realizacja materiałów promujących akcję “Przybij łapę!”

Akcja producenta plecaków i artykułów szkolnych, której celem jest wsparcie finansowe wybranego schroniska? Mamy na to plan! Sprawdźcie, jak wyglądał proces przygotowania materiałów do promocji akcji “Przybij łapę!” dla marki BackUP Bags.

Klient

BackUP Bags

Data realizacji

2024

Zakres prac

Koncepcja i realizacja teaserowych spotów wideo, spotu głównego oraz landing page’a poświęconego akcji, a także materiałów pod kampanię online wspierającą promocję akcji.

Twórcy

Project Manager:

Julia Zakrzewska

Content Creator:

Mona Olkiewicz

Motion Designer:

Krzysztof Magnuszewski

Grafika i landing page:

Sara Wojciechowska, Paweł Czamański, Agata Gołębiewska

Social Media:

Magdalena Wawrzyniak

Copywriting:

Agnieszka Mikołajczak

BackUp Bags - Kampania Przybij łapę
BackUp Bags - Kampania Przybij łapę

Pomaganie przez głosowanie

Sednem akcji “Przybij łapę!” było głosowanie przez użytkowników i użytkowniczki na wybrane schronisko, które według nich powinno otrzymać wsparcie od marki BackUP Bags w postaci 40 tysięcy złotych lub zapasów karmy. A jak głosowanie, to przecież musi się gdzieś odbywać, prawda? Właśnie w tym celu powstał zaprojektowany przez nas landing page.

Dedykowana strona – wizualnie nawiązująca do key visuala i materiałów promocyjnych akcji – stała się nie tylko miejscem do oddawania głosów, ale również źródłem aktualnych informacji na temat akcji czy wspierającego ją konkursu na najzabawniejsze zdjęcie pupila. Finalny projekt strony możecie podejrzeć tutaj: przybijlape.backupbags.pl

Zwierzęcy plan filmowy

Podtytuł sugeruje ogromne wyzwanie, jednak z odpowiednim podejściem i planem, nawet zgraję futrzastych aktorów da się sprawnie okiełznać! W ten sposób zrealizowaliśmy trzy scenariusze z różnymi bohaterami w rolach głównych – psem smakoszem, kotem sportowcem oraz psem entuzjastą relaksu.

Wykorzystując motyw tajemniczych aktywności pupili pod nieobecność właścicieli, stworzyliśmy przerysowane i abstrakcyjne sceny, w których zwierzaki przejmują ludzkie czynności. Odwracając te role, powstała zabawna i wzbudzająca zainteresowanie narracja. Spoty teaserowe stanowiły zaledwie intrygujący wstęp do filmu głównego informującego o akcji “Przybij łapę!”.

BackUp Bags - Kampania Przybij łapę
BackUp Bags - Kampania Przybij łapę

Pupile po godzinach

Wyjątkowa inicjatywa wymagała wyjątkowej koncepcji kreatywnej. Dlatego po kilkukrotnym wspólnym burzowaniu, powstał pomysł, który miał przyciągnąć uwagę miłośników zwierząt, zaangażować ich, a do tego przekazać ideę wspierania schronisk.

Naszym punktem wyjścia było pytanie: co robią pupile, kiedy zostają sami w domu? To zagadka, której nie odkrył jeszcze żaden zwierzęcy właściciel – o ile nie zainwestował w domową kamerę. W końcu to ona pozwala mieć oko na zwierzaki, wychodząc do pracy czy do szkoły. Wtedy dopiero widzimy pełny obraz tego, co dzieje się pod naszą nieobecność. I właśnie na tym obrazie skupiliśmy się w spotach wideo.

BackUp Bags - Kampania Przybij łapę

Fala zaangażowania

Stało się to, czego oczekiwaliśmy – akcja mocno się rozkręciła. Głosowanie przyciągnęło ogromne zainteresowanie – łącznie oddano ponad 605 tysięcy głosów, a zwycięskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Koninie zebrało imponujące 128 478 głosów. Dodatkowo konkurs przyniósł prawie 2500 zgłoszeń, z których marka BackUP bags nagrodziła 10 osób hulajnogami i zestawami kreatywnymi KIDEA.

Kampania promocyjna również zrobiła swoje! Na Facebooku i Instagramie zanotowano aż 3,5 miliona wyświetleń, z czego najpopularniejszy post o akcji przyciągnął niemal milion osób, a filmik zgarnął ponad 557 tysięcy wyświetleń. Na TikToku też się działo – wszystkie filmy obejrzano ponad 2 miliony razy, a sam film główny wygenerował 1,6 miliona wyświetleń.

Statystyki jasno pokazują, że akcja odbiła się dużym echem, angażując nie tylko schroniska i wielu miłośników zwierząt, ale również lokalne portale, miasta, prezydentów czy radnych, którzy aktywnie zachęcali do “przybicia łapy”.

BackUp Bags - Kampania Przybij łapę

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie