BEC Poland to część duńskiego full-service IT house, tworzącego rozwiązania IT dla banków i sektora finansowego w Danii. Z rozwiązań firmy korzysta ponad 25% duńskiego społeczeństwa co sprawia, że działania wspierające obszar employer brandingu są niezwykle ciekawe, ale i wymagające. W ramach współpracy stawiamy czoła wyzwaniom, jakie stoją przed firmą IT - dużego zapotrzebowania na wyspecjalizowanych pracowników oraz mocnej konkurencji na polskim rynku.
BEC Poland
2020 - obecnie
Badania marketingowe, wsparcie startegiczno-kreatywne, tworzenie materiałów do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (online i offline), wsparcie performance.
Strategia:
Maciej Radziemski, Krzysztof Świtoński, Agnieszka Andrzejczyk
Art Director:
Sara Wojciechowska
Project Manager:
Agnieszka Andrzejczyk, Joanna Przybysz
Grafika:
Sara Wojciechowska, Kacper Krysiak, Agata Gołębiewska
Copywriter:
Natalia Majchrzak, Maciej Karolczak
Fotograf:
Łukasz Urbańczyk
Nasza współpraca to przede wszystkim kompleksowe podejście do działań w zakresie komunikacji marki pracodawcy – zaczynając od rozbudowanych badań marketingowych, poprzez wsparcie strategiczne oraz kreatywne w tworzeniu materiałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w obszarze online i offline, wsparcie w działaniach performance, social media i pełnej egzekucji opracowanych kampanii.
Jednym z głównych zadań w pierwszym etapie działań było takie dobranie narzędzi i kanałów dotarcia, aby jak najskuteczniej wspierać budowanie świadomości BEC Poland wśród kandydatów.
Nasze prace objęły badania rynku, stworzenie person i realnych punktów styków z kandydatami, dedykowaną sesję zdjęciową i video. Stworzyliśmy kampanie wspierające rekrutacje, budowę nowej warstwy wizualnej do promocji m.in. Talent Programu, realizację streamingów wydarzeń, tworzenie materiałów eventowych, projekt nowej strony karierowej i wiele innych!
Jednym z ciekawszych wyzwań projektu jest dopasowanie wartości firmy z ponad 60-letnią historią w Danii do rynku polskiego, na którym dopiero zaczyna się rozwijać. Nasze działania – choć skupione w Polsce – powiązane są z tymi prowadzonymi na rynku duńskim. To pozwala nam widzieć szerszą perspektywę rozwoju firmy oraz jej cele, a tym samym lepiej rozumieć Klienta. Przykład? Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej Talent Programu na rynek polski oraz późniejsze dostosowanie go do potrzeb i specyfiki rynku duńskiego.
Na co dzień jednak skupiamy się przede wszystkim na wsparciu kreatywnym oddziału w Polsce tworząc dedykowane materiały na różne okazje i potrzeby: nowy landing page karierowy, stoisko targowe, kampanie promocyjne nowej lokalizacji firmy, wsparcie działań performance i social media, projekty i produkcję materiałów drukowanych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej… I wiele innych!
Bliskie relacje z Klientem oraz ciągłe poznawanie jego potrzeb niewątpliwie pomagają w tworzeniu dopasowanych i kreatywnych rozwiązań oraz budowaniu owocnej współpracy. Znajomość jego rynku i realiów, wymiana wiedzy, doświadczeń oraz strategiczne podejście sprawiają, że wspólnie możemy się lepiej rozwijać i osiągać sukces. A za zaufanie mówimy: tak skal du have – dziękujemy!