Jak zbudować wizerunek dealera, który jest przyjaznym partnerem stawiającym w centrum uwagi potrzeby swoich klientów? Jak generować jakościowe leady i zwiększać traffic w salonach? Przepisem na sukces okazały się elastyczny model współpracy i nowa platforma komunikacji. Dzięki nim dostosowaliśmy się do każdego wyzwania stojącego przed klientem, zachowując jednocześnie spójność i jasność przekazu.
BMW Inchcape
2023
Przygotowanie konceptu kreatywnego; wsparcie strategiczno-merytoryczne; obsługa social media marki; przygotowanie materiałów drukowanych, wspierających działania offline (eventy); organizacja eventów offline (w tym BMW M Week), wsparcie działań promocyjnych podczas premier nowych modeli BMW; reklamy radiowe.
Strategia:
Maciej Radziemski
Art Director:
Marcin Bilicki
Social Media:
Magda Wawrzyniak
Project Manager:
Joanna Przybysz, Tomasz Dolczewski
Grafika:
Paweł Czamański, Wojciech Cielas
Copywriter:
Maciej Karolczak
BMW Inchcape jest dealerem, który wyróżnia się wśród konkurencji swoją komunikacją. Wychodzi ona poza materiały z centrali i zawsze dostosowuje się do premier (11 nowych modeli w 2023 roku), grup docelowych (trzy segmenty), do ich potrzeb i oczekiwań. Dodatkowo w obliczu postępującej unifikacji działań sieci dealerskiej BMW, Inchcape postanowił podkreślić swoją przewagę w kontekście jakości obsługi i dbałości o doświadczenia klienta na każdym etapie.
Czy dealer marki premium i krawiec miarowy mają coś wspólnego? Naszym zdaniem – tak! W obu przypadkach potrzeby klienta są na pierwszym miejscu. Na ich skuteczną realizację mają wpływ: precyzja, innowacyjność, kreatywność, personalizacja, komfort, zaangażowanie. Bez kompromisów. Perfekcja w każdym calu. To właśnie obietnica Inchcape, dlatego nasz claim idealnie odpowiedział na brief. Tym bardziej że – co pewnie część z was już zauważyła – zawiera w sobie fragment nazwy dealera. Cal to przecież z angielskiego inch. Przypadek?
Drugim – równie istotnym – kryterium wyboru claimu była jego uniwersalność. Wymagała jej mnogość modeli BMW i usług Inchcape. Postawiliśmy na modułową konstrukcję, która dała nam ogromne pole manewru. Nasz claim znajdował się w H1 i stał obok wybranej wartości, dopasowanej do komunikatu. W H2 znaleźć można było kontekstowy statement, który rozwijał powyższą wartość w ramach omawianego zagadnienia. Dzięki temu mogliśmy wielokrotnie interpretować te samą wartość – np. innowacyjność – i pokazać, jak Inchcape realizuje ją w różnych obszarach biznesowych.
BMW M Week to wyjątkowe święto w kalendarzu każdego fana motoryzacji na wysokich obrotach. Najmocniejsze modele, premiery, jazdy testowe po mieście, wyzwania na torach wyścigowych i podróż trasą krajobrazową to również główne powody, dla których nasza agencja zamieniła się na moment w agencję eventową. Nasze dotychczasowe doświadczenia w organizacji dużych wydarzeń pomogły nam w kompleksowej realizacji i koordynacji M Week w trzech polskich miastach: Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie.
Współpraca z Inchcape pozwoliła nam pokazać pełną gamę kompetencji naszej agencji. Social media i strategia to jedno. Eventy i wsparcie procesowe to drugie. A na dokładkę zaprojektowaliśmy wiele banerów, materiałów drukowanych i gadżetów. Napisaliśmy kilka reklam radiowych i scenariuszy filmowych promujących usługi dealera i ofertę modeli BMW. W skrócie można by rzec, że była to prawdziwie kompleksowa współpraca. W każdym calu.