Pełna obsługa profilu na TikToku dla marki INEA, tworzenie i realizacja contentu oraz stworzenie brand hero.
INEA
2024 – obecnie
Stała współpraca obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategicznie, nagrywanie oraz montaż materiałów video na platformę TikTok, obsługa profilu.
Social Media Manager:
Joanna Radecka
Content Creator:
Mona Olkiewicz
Motion Designer:
Krzysztof Magnuszewski
TikTok to dynamiczna platforma, na której trendy zmieniają się jak w kalejdoskopie. INEA zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w dopasowaniu komunikacji marki do odbiorców w tym kanale i wykorzystaniu potencjału TikToka. Prace rozpoczęliśmy od zdefiniowania tego, jak chcemy się komunikować i jak INEA powinna być postrzegana.
…mamy. Ta mityczna postać była naszą inspiracją przy tworzeniu brand hero marki. W końcu kto jest #pro, #top i robi wszystko najlepiej? No właśnie. Tak powstał INEAsz – wyrazisty i charyzmatyczny bohater, ekspert i zaufany znajomy w jednym. Postać, która swoim archetypem utożsamia się z wyznawanymi przez markę wartościami.Pierwotna strategia przestawienia INEAsza nie wychodziła od TikTokowych trendów, a od kluczowego dla nas autorskiego contentu, opartego o strategiczne filary, takie jak cyberbezpieczeństwo, gaming oraz oferta INEA. Skupiliśmy się zatem na bliskich dla marki tematach – Internet, Telewizja i Telefonia komórkowa, ale również związane z nimi aktywności użytkowników czy aspekty bezpieczeństwa w sieci. Same trendy stały się swoistym uzupełnieniem tych treści, wprowadzając do nich viralowy akcent.
Tworzenie autorskiego contentu na TikToka to nie lada wyzwanie – nowe formaty często muszą znaleźć swoje miejsce w algorytmie. Na szczęście elastyczność platformy daje spore pole do popisu. TikTok okazał się wdzięcznym miejscem na testowanie stworzonych od podstaw historii. Łącząc je ze znanymi trendami, zbudowaliśmy unikalny content z dopracowaną produkcją techniczną w tle.
Każdy szczegół – od dobrze przemyślanych kadrów, przez montaż, aż po kreację postaci INEAsza – wymagał analizy, żeby stworzyć coś, co naprawdę działa. I, co najważniejsze, nie zapomnieliśmy w tym wszystkim o tematyce dopasowanej do odbiorców, którą mieliśmy w głowach już na etapie tworzenia scenariuszy.Efekty? Do tej pory wspólnie stworzyliśmy 10 TikToków, które łącznie wygenerowały ponad 900 tysięcy wyświetleń. A co dalej? Kolejne realizacje są już w drodze!