Siniat Polska

Siniat Polska

Obsługa kanału na YouTube – jak powstała Ekipa Remontowa Siniat?

Pełna obsługa kanału YouTube dla marki Siniat Polska oraz współpraca z influencerami z kanału @remont4you i @Co.dzis.robimy.

Klient

Siniat Polska

Data realizacji

2021 - obecnie

Zakres prac

Stała współpraca, obejmująca koncepcje kreatywne, wsparcie strategiczne, nagrywanie oraz montaż materiałów video/shortów, obsługa kanału YouTube, moderacja.

Twórcy

Project Manager:

Szymon Szczepaniak

Social Media Manager:

Joanna Radecka

Grafika:

Aleksandra Duk, Agata Gołębiewska

Copywriter:

Mona Olkiewicz

Motion Design:

Krzysztof Magnuszewski

Siniat Polska

Budowa komunikacji marki w social media

Koncepcja komunikacji na kanałach social media, której oś stanowić będzie content równie autentyczny, co angażujący. Oto wyzwanie, które postawiła przed nami marka Siniat – wiodący producent materiałów budowlanych do suchej zabudowy.

Siniat Polska
Siniat Polska

Solidne fundamenty

Główny cel, który przyświecał nam już na etapie tworzenia koncepcji komunikacji to przygotowanie publikacji ciekawych, spontanicznych i przede wszystkim atrakcyjnych z punktu widzenia odbiorców. Takich, które zarówno przyciągną uwagę, jak i w prosty sposób wyjaśnią zagadnienia z zakresu branży budowlanej. Wszystko to w zgodzie z aktualnymi trendami w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem kreatywnych nośników.

Siniat Polska

Dwa filary główne - YouTube...

Na YouTube postawiliśmy na format vloga, prowadzonego przez duet charyzmatycznych fachowców, którzy - nie w studiu, ale w środowisku dla siebie naturalnym, a więc na placu budowy - przybliżają kwestie związane z szeroko pojętą tematyką remontową. Wszystko to w swobodnej, przystępnej, a nierzadko i zabawnej formie, która z założenia ma edukować widza bez zbędnego patosu.

Ponadto zaproszenie influencerów do współpracy stanowiło szansę na dotarcie do bardzo konkretnej grupy odbiorczej, ale i wzmocnienie viralowego potencjału całego projektu.

...i Facebook

Tymczasem Facebook stanowi nośnik bieżącej komunikacji Siniat. To tutaj pojawiają się choćby przykłady realizacji, krótsze poradniki czy zapowiedzi nowych odcinków Ekipy Remontowej na YT. Działamy dwutorowo – dostarczamy treści nie tylko już zdeklarowanym klientom, ale i docieramy do nowych, potencjalnie zainteresowanych tematyką budowlaną, osób. Jak każdy dobrze zaplanowany projekt budowy, tak i w obszarze social media, nasza strategia od początku zakładała działania osadzone na solidnych fundamentach komunikacji, by w efekcie zbudować ekspercki wizerunek klienta w branży.

Siniat Polska

get

lu

LUCKYYOU Agencja Marketingowa

ky

Ty już o nas coś wiesz, ale my o Tobie jeszcze nic, dlatego zamieniamy się w słuch. Powiedz, nad czym pracujesz i jak możemy pomóc.

Wyślij zapytanie